Välkommen till min nya blogg!

Hej allesammes!  


Jag har alltid haft en baktanke att starta en blogg och idag bestämde jag mig för att göra det eftersom jag börja bli mindre sysselsatt i skolan därför spricker jag av idee´r som jag alltid velat göra. Jag tror att bloggandet kommer hjälpa mig att uttrycka mig själv bättre där man får ner sina tankar i ord och i själva skrivandet som jag gärna vill förbättra. Jag tycker det är kul att starta egna projekt som jag planerar att göra i snar framtid vilket jag kommer visa upp här steg för steg. Det gör jag för att se min egen utveckling och kritisera på vad som kan bättras. Annars kommer jag säkert lägga upp lite vardagsbilder och mina intressen. Jag ska försöka göra minst två inlägg i veckan för att hålla igång bloggandet så ni vet vad ni kan förvänta er om mig och jag hoppas det blir läsvärt. Yes det var det jag ville säga, önska alla en fantatisk dag! 


(Kort info om mig: Mitt namn är My, jag är en 19 årig tjej och bor i kristianstad. Slutar gymnasiet på samhällsprogrammet och tar snart studenten sommaren 2017 snart.)  

Kommentera här: