0 Läs mer >>
Hejsan bloggen! Jag mår toppen och jag hoppas mina läsare också mår bra. Jag bruka inte vara så aktiv på att skriva för ibland kommer jag inte riktigt på något. Men det jag tänkte berätta idag är att I veckan har jag fått reda på att jag blivit antagen till Lunds Universitet inom kulturvetenskap. I denna utbilningen kommer jag läsa  konsthistoria och visuella studier.  Det var väldigt chockerande nyheter för mig att smälta in eftersom jag hade inga förväntingar över det, därför var jag väldigt insatt att börja i Önnestads konstskola i början där jag också blev antagen i för några månader sen. Det kommer bli spännande att läsa i lund och jag ser nu fram emot att  börja nästa månad, det är lite nervöst och jag hoppas att jag kommer trivas. Känns som hela mitt liv ändras så snabbt och förra månaden gick jag i gymnasiet och tog studenten. Ibland hinner man inte med hur snabbt tiden går så man får väl vänja sig vi det, det kommer alltid att hända nya saker i livet. Så man får uppskatta de bästa minnen av det. 
 

Fick post idag som var bild på klass sa3b 2017. Jag sitter i mitten längst nere, hade väldigt långt hår då.  :) 


 

Antagningsbesked

0 Läs mer >>
Lite bilder från helgen :) 


Mina nya glasögon som jag äääälskar 💗


Stor frukost: Jordnötsmör och guacamole på macka + choklad pudding, mums!



Promenerade med pojkvännens hund Rey.



Aw smälter, han är så sööt! 😍😍

 
 
 

Positive Vibes

0 Läs mer >>


 
 
 
 

Outfit bild + fina vä...