Välgjord önskelista

Idag har jag haft en rätt så soft dag och väntar på min syster ska bli klar i köket. Har inte ätit lunch än och tänkte göra tomat soppa för att jag är sugen på det. Träffade innan mina kompisar och vi diskutera mycket om balen och hur det kommer bli, känns lite smått nervöst men kul kommer det bli hoppas jag. I veckan tänkte jag gå igenom mina gamla bebis foto till student plankat, ska ta fem biler och låta min familj välja så det blir en liten överaskning.  

 (Detta är min systers önskelista för hon fyller år denna söndagen och det är nog första gången jag fått en sådan tydlig lista på vad exakt hon vill ha. Samma dag är det mors-dag och det känns lite svårare att välja present då mamma bara vill ha "snälla barn", hah ) 



 
(Igår kväll var jag på min lillebror Alexs musikal som heter Alm 22, barnen var utkädda till fåglar och sjöng många fina låtar. Kände mig som en stolt syster att se hur roligt han hade, hur mycket de lagt ner och hade tränat till en så bra föreställning. Sedan avslutade vi med fika, saft och kanelbulle.) 

Kommentera här: