Torsdag - Resursdag

Idag var jag ledigt från skolan och passade på att åka in till stan med min syster. Det var första gången under hela året jag bar korta shorts och en randig linne ute, jag älska verkligen att känna värmen på huden och att sommaren är på väg (wohoo!), bästa tiden på året. Jag ville helst hitta en studentklänning men ingen såg bra ut på mig än sålänge och jag har inte upplevt en "wow" känsla än som jag vill känna när jag har en vit klänning. Vi hittade en liten grå väska som jag ska använda  till balen veckan innan studenten,  tycker den såg väldigt praktisk och elegant därför valde jag den. Jag funderar lite hur jag ska har mitt hår, antagligen något lockigt eller uppsättning tror jag. Tja vi får se...  Hursomheslt har jag haft en toppen dag för att jag spenderat tid med min syster och promenat hela vägen hem från stan på 22°c och ätit en hemlagat goo pizza. 


(Dagens middag: pizza med spenat ) 



Super nöjd köp! Jag planerar att fixa mina naglar något matchande till väskan. Kommer visa resultat och bilder när det händer. Jag börja bli väldigt motiverad att blogga, känner för att ta mer bilder och skriva mer men det kommer.   :) 

Kommentera här: